Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Setten Resimler | Cansu Demirci Gizem Güven Hazal Şenel ...



14 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

hepside salak ben daha güzelim sümüklüler ne olacak

Adsız dedi ki...

ben dilan cok tatlı güzel harika birisin lütfen arkadas olalım bu emesenim lütfen ekle fernaz_dilan@windowlive.com

Adsız dedi ki...

bncede çook gzl çıkmışş özelliklede iremsu vardı yha oo ama hepsis çook şeker

Adsız dedi ki...

bencede çok tatlılar çoookk tatlısınız kızlar bayılıyorum size:))

Adsız dedi ki...

yha hangınız cansu demircisiniz bea ben iremsuyu cansu demirci olarak biliorm selın çıkıo yha onun adıdamı cansu demirci alla alla

Adsız dedi ki...

mrb selena dizisinde çok güzel oynuyorsun cansu demirci beni m arkadaşlarımın hepsi sana hayrannnn ama kıvılcıma çokkk gıcık oluyoruzzzzzzzzz en
güzelllll selinnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

yha cansu çok tatlısın sana batılıyorum ama leyla da güzel

Adsız dedi ki...

çokkkkkkk şeker bi kız ya

Adsız dedi ki...

bence içlerinde en güzelleri kıvılcım şaka şaka en güzelleri tabiki de dizideki adıyla iremsu selin de güzel ama iremsu bambaşka

Adsız dedi ki...

bence içlerinden en güzeli kıvılcım şaka şaka ya dizideki adıyla tabiki iremsu selinde güzel ama iremsu bambaşka tabi bu benim fikrim

Adsız dedi ki...

benım adım melek senı cok ama cok sevıyom
senın kımla

Adsız dedi ki...

siz çok başarılsınız sizi çok beğeniyorum sizi unutmak bence çok zordur yannnnnni inanılmazsınız

Adsız dedi ki...

yaa bi dk selin siirli annemde oynadımı?

yağmur dedi ki...

en güzeli selin

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer