Kesintisiz Tv İzle

Cansu Demirci Okul Arkadaşlarıyken...

0 Yorumlar

Cansu Demirciden Yepyeni Resimler

4 Yorumlar




Cansu Demircinin Yeni Resmi Fan Sitesi

4 Yorumlar
Evet arkadaşlar bu siteyi sohbet olarak kullanıyorduk.Cansu nun Fan sitesi http://www.cansu-demirci.net/ artık sizlerle..
Üye alımı başlayan sitede bir çok yenilik sizleri bekliyor.. :)
*Forum
*Resim Galerisi
*Video Galerisi
ve daha birçok yeni alan..
Haydi hemen üye olun
Üye olmak için Tıklayınız

Gizem Guvene Yazilmis Bir Siir

1 Yorumlar

---SEN BİR GÜNEŞ GİBİ SÜREKLİ PARLAYAN BİR YILDIZ BENSE PARLAMAYA HAZIRLANAN,DAHA HENÜZ ÜMİTSİZ BİR VAKAYIM SEN ÇOK GENİŞ BİR HAYRAN KİTLESİ OLAN BİR YILDIZ BENSE SADECE O HAYRANLARINDAN BİRİ OLMAYA ÇALIŞAN BİR VAKAYIM ---------------------VAZGEÇİLMEZİM--------------------- -YILLARDIR TV DE VAZGEÇİLMEZİM OLDUN İKİ ARADA İLE BAŞLLADIĞIN BU YOLDA İNAN YALNIZ DEĞİLDİN BEN,SENİ YALNIZ BIRAKMAMAYA ÇALIŞANLARDAN SADECE BİRİYİM SONRA SİHİRLİ ANNEM DE DEVAM ETTİN DÖRT YIL GİBİ UZUN Bİ SÜRE VE EN SONUNDA SELENA DA GÖSTERDİN O MUHTEŞEM OYUNCULUĞUNU VE GÜZELLİĞİNİ TÜM TÜRKİYEYE TABİ BİR DE REKLAM ÇEKİMLERİN VARDI O İSMİNİ BİLE ANIMSAYAMADIĞIM MARKALARIN REKLAMLARINI İZLEMEMİ SAĞLADIN REKLAM SÜRESİNCE SÖYLEMEDEN GEÇEMİCEM TEOMAN HAYRANI OLDUĞUMU TEOMAN SEVDİREN KİŞİNİN SEN OLDUĞUNU!!! BENİM İÇİN CUMARTESİLERİ GÜNEŞ, AKŞAM SAAT SEKİZDE ATV'DE DOĞUYOR VE YİNE CUMARTESİLERİ GÜNEŞ AKŞAM SAAT ONDA ATV'DE BATIYOR VE BENİM İÇİN HAFTA CUMARTESİ GÜNEŞ DOĞDUKTAN SONRA BAŞLIYOR ---------------------------------------------------------------------------- ---KENDİLİĞİNDEN KAĞIDA DÖKÜLEN SADECE PARMAKLARIMIN VE KALEMİMİN YARDIMINA İHTİYACI OLAN BU SÖZCÜKLER SANA OLAN SEVGİMİN SANA OLAN AŞKIMIN BİR GÖSTERGESİ OLARAK BUNU KABUL ETMENİ İSTİYORUM--- SEVGİLERLE BY ROMANTİC


Selena Dizisi Senaryo,Oyunculari,Konusu,Hakkinda

3 Yorumlar



Selenanın öle Bİ Başlangıç Özeti

Selin, Leyla ve Nazlı, anne ve babalarını bir trafik kazasında kaybederler ve hayatları alt üst olur. Üç küçük kız annelerinden kalan üç beş parça eşya ve bir sandık dolusu hatıra defteri ile birlikte amcalarının yanına yerleşirler. Amcanın huysuz karısı Aslı ve önceki evliliğinden olma kızı Kıvılcım, üç küçük kızı evde istememektedir.

Üç öksüz kıza akıllara gelmedik eziyetler yaparlar. Üstelik bu eziyet okulda da müdür Fitnat hanım ve küçük zengin şımarıklar tarafından da sürdürülmektedir. Selin, Leyla ve Nazlı Dünyada yapayalnız kaldıklarını düşünürler evrenin kaderini değiştirecek sırra sahip olduklarını bilemeden. Çünkü ütopya gezegenindeki adalet divanında evrenin iyilik ve kötülük savaşındaki son durak tartışılmaktadır.

Dünya... Kötülerin temsilcisi Hades ve köpeği Belarus dünyada kötülüklerin artması için çaba harcarken, iyilerin dostu ve yardımcısı Selena çaresizdir. Çünkü el ele vererek kendilerini dünyaya insan kılığında davet edecek üç masum kızı bulamamıştır. El ele verecek ve Selena'yı çağıracak bu üç küçük kız tahmin ettiğiniz gibi Selin, Leyla ve Nazlı'dan başkası değildir. Selena'nın onlara ihtiyacı var? Dünyadaki iyi insanların da Selena'ya.



Oyuncular:

Sinem Kobal

Parla Şenol

Selda Özbek

Zuhal Topal

Hakan Altıner

Sinan Çalışkan

Cansu Demirci

Gizem Güven

Zuhal Yalçın





NAZLI.SELİN.LEYLA





NAZLI:



SELİN:



LEYLA:





SELENA:





KIVILCIM:



HADES & SELENA



KIVILCIM,AMCALARI,ASLI YENGE



SELENA.SELİN.LEYLA.NAZLI






Leyla Nazlı Kivilcim Oktay Ustayla Yemek Yapiyor

1 Yorumlar

Selin LeyLa Ve Nazlı Gazete Haberinde

13 Yorumlar

Karisik Selena Dizi Resimleri

0 Yorumlar


İyiki Dogdun Cansu

0 Yorumlar
16 yıl önce doğdu aşkımız.belki çok büyük bi heycanla çok büyük bi sevinçle doğdu.kimisi gözünü alamadı ondan.gözlerinin parıltısında boğuldular belki.belkide içinden işte dünyanın en güzel kızı diye geçirenler oldu.yüzünde daha ilk anda bi nur.sanki bir melek geldi dünyaya.kimisinin imkansız aşkı oldu.kimisinin ulaşamayacağı hayali.kimisi hiç göremedi onu.belkide hiç göremeyecek.kimi onunla başladı güne.kimi onunla konuştu onunla ağladı onunla güldü.kimisiyse sürekli onunla yaşadı.daha doğrusu onun hayaliyle yaşadı.gördüğü her kıza bakıp acaba omu diye heycanlandı kimi.kimi birkez görseydim bana yeterdi be diye geçirdi içinden.nasıl desemki nasıl anlatsamki onu.ona olan aşkımızı, aşkımızın sahibini nasıl anlatsam bilmemki.kelimeler yetmiyo onu anlatmaya.bizi görmesede bizi bilmesede bizi tanımasada onu çoooook seviyoruz. TÜM CANSU HAYRANLARI ADINA DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANSU UNUTMAKİ SENİ ÇOK SEVİYORUZ VE HEP SEVECEĞİZ

Gizem Güvene Yazılan Bir Şiir

0 Yorumlar
---SEN BİR GÜNEŞ GİBİ SÜREKLİ PARLAYAN BİR YILDIZ BENSE PARLAMAYA HAZIRLANAN,DAHA HENÜZ ÜMİTSİZ BİR VAKAYIM SEN ÇOK GENİŞ BİR HAYRAN KİTLESİ OLAN BİR YILDIZ BENSE SADECE O HAYRANLARINDAN BİRİ OLMAYA ÇALIŞAN BİR VAKAYIM ---------------------VAZGEÇİLMEZİM--------------------- -YILLARDIR TV DE VAZGEÇİLMEZİM OLDUN İKİ ARADA İLE BAŞLLADIĞIN BU YOLDA İNAN YALNIZ DEĞİLDİN BEN,SENİ YALNIZ BIRAKMAMAYA ÇALIŞANLARDAN SADECE BİRİYİM SONRA SİHİRLİ ANNEM DE DEVAM ETTİN DÖRT YIL GİBİ UZUN Bİ SÜRE VE EN SONUNDA SELENA DA GÖSTERDİN O MUHTEŞEM OYUNCULUĞUNU VE GÜZELLİĞİNİ TÜM TÜRKİYEYE TABİ BİR DE REKLAM ÇEKİMLERİN VARDI O İSMİNİ BİLE ANIMSAYAMADIĞIM MARKALARIN REKLAMLARINI İZLEMEMİ SAĞLADIN REKLAM SÜRESİNCE SÖYLEMEDEN GEÇEMİCEM TEOMAN HAYRANI OLDUĞUMU TEOMAN SEVDİREN KİŞİNİN SEN OLDUĞUNU!!! BENİM İÇİN CUMARTESİLERİ GÜNEŞ, AKŞAM SAAT SEKİZDE ATV'DE DOĞUYOR VE YİNE CUMARTESİLERİ GÜNEŞ AKŞAM SAAT ONDA ATV'DE BATIYOR VE BENİM İÇİN HAFTA CUMARTESİ GÜNEŞ DOĞDUKTAN SONRA BAŞLIYOR ---------------------------------------------------------------------------- ---KENDİLİĞİNDEN KAĞIDA DÖKÜLEN SADECE PARMAKLARIMIN VE KALEMİMİN YARDIMINA İHTİYACI OLAN BU SÖZCÜKLER SANA OLAN SEVGİMİN SANA OLAN AŞKIMIN BİR GÖSTERGESİ OLARAK BUNU KABUL ETMENİ İSTİYORUM--- SEVGİLERLE BY ROMANTİC

Selin --> Cansu demirci

0 Yorumlar
Selinin Nasıl Bir karaktere sahip oldugunu diziden biliyoruz.Peki ya cansu demirci?
Bana göre dizideki gibi sevecen iyilik yapmayı seven birisidir.Havalı olduğunu hiç sanmıyorum.
Ben ünlüyüm diye hayranlarına yüz çevirmiyordur :S
Peki sizin bu konu hakkındaki görüşleriniz nelerdir

Bir Hayraninin Gozuyle Cansu demirci

0 Yorumlar
Bilgiler rakamsal değil ama güvenilir ve doğru.Cansu Demirci'yi bu yaz İstanbul'da gördüm, konuşmadım ama başkalarıyla konuşurken yanındaydım. Öncelikle çoook zayıf, televizyonda görülenlere göre Cansu o kadar zayıfsa Gizem Güven nasıldır bilmiyorum. Ama boyu 1.60-1.65 değil sanki daha kısa bu her halinden belli. Konuştuğumuzda saçları fönsüzdü.Kendi saçları biraz dalgalı ve bence öyle daha güzel görünüyordu. Bir de metal dinliyormuş onu öğrendim.Ama metal türlerini pek bilmiyormuş hatta arkadaşımla bu konu üzerine de konuştular. Rol yapmayıp da doğal olduğu zaman daha güzel.Ben kız olduğum halde bunu fark ettim.Özellikle de gülüşü

Cansu Demircinin DoğumGünü İçin Yapılan Bir Video

1 Yorumlar
Bu video bir hayranından cansunun doğum günü için yapılmıştır
http://uk.youtube.com/watch?v=5nOeswRn39k&eurl=http://cansudemirci.org/viewtopic.php?t=3088

Cansu Demirci Ve Gokhan Keserden Guzel Bir Foto

13 Yorumlar

Uc Tatli Melek,Selin,Leyla,Nazli

0 Yorumlar

Selena Selinin Diziden Bir Resimi

0 Yorumlar

Cansu Demirciye Siirler

0 Yorumlar
Binmiş te salına salına kürek çekiyor aşk sandalında
Saçlarına kızıl güneş ışığı düşmüş bir kızın, gün batımında
Dilinde bir aşk şarkısı cilveli cilveli mırıldanıyor
Sanki beyaz atlı prensini arıyor, kav rengi denizin ortasında
Yaklaştım yanına, aman Tanrı’m, o ne endam o ne gülüş
Gözlerinde masum bir parıltı, gamzesine cemre düşmüş
Biraz utangaç, biraz mağrur, gözlerime bakmaya çekiniyor
Kızıl saçlarının arasında beyaz bir gül, o ne işveli süzülüş
Dedim ki; “Ey kızıl saçlı, ürkek bakışlı, cesur kız! ...
Ne yaparsın tek başına, dalgaların arasında, yapayalnız?
Dikkat et, emi? ! yutar seni, bu dalgalar çok insafsız! ..”
Dedi ki; “Dokunamaz saçımın bir tek teline hiç kimse,
Çünkü yıllardır beklediğim beyaz atlı prensim benimle…
” Kimdi beyaz atlı prensi, kızıl saçlı kızın, sizce? …

Cansu Demirciye Mankenlik Teklifi

0 Yorumlar
Arkadaşlar cansunun ajansı(ayrılmadan önce) cansuya mankenlik teklifide etmiş ama ne cevap verdiği hala bilinmiyor yakında prova çekimleri var nişantaşında istanbulda olanlar gidebilir cansuyu görme şansı yakalar hem(tabi cansu kabul etmişse) Dip Not:Cansu bu teklif yüzünden de ajanstan ayrılmış olabilir (nedeni yok!)

Cansu Demirci Ve Gizem Güvenin En Güzel Resimlerinden Biri

22 Yorumlar

keywords:cansu demirci,dilara,gizem güven

Selinden (Cansu Demirci) Yine Cok Guzel Resimler

8 Yorumlar








Cansu Demirci Ve Gizem Güven Süper Forum İmzası

1 Yorumlar

Selinden Yani Cansu Demirciden Yepyeni Bir Resim

1 Yorumlar

Cansu Demirciye Hayranlarindan Cok Guzel Siirler

0 Yorumlar

Canimsin sen benim,
Anlayamadiysan neden,
Nedenlerle gwciyor hayat,
Sakin neden deme,
Ufukta ask varsa eger!!!
Dayanamam sensizlige,
Erisemesemde ben sana,
Memleket gibisin,
İllaki aklimda,
Raslayamasamda belki sana,
Canimsin bunu sakin unutma,
İlk askin olmasamda son askin olurum İnsallah.

Platonik Askim
Asklarin en güzelidir seni uzaktan sevmek,
Sevginin en büyügüdür seni tanimadan sevmek,
seni sadece resimlerinden,
seni sadece hayal ederek sevmek.
Sevgi illaki karsiliklimi yada illaki taniyarakmi ,
ben seni tanimadan sevdim,
tanisaydimda karsilik beklemezdim,
cünkü ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim.
Siirlerin ikiside benim bir arkadasim yazdi ben ondan alinti yaptim.

Selena nin Ozanini Yani Serkan Senalpi Taniyalim

0 Yorumlar
Serkan Şenalp 02.11.1985 yılında doğdu. Ortaokulu ve liseyi üsküdar çağrıbey anadolu lisesinde okudu. Halen Kocaeli Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme Bölümünde öğrenimine devam etmekte. Ülker rodeo, Algida, Cornetto, Fanta, Turkcell, jump, Hurriyet seri ilanlar, Braun silk epil, aveanin toplam 15 reklam filminde oynadı. Çeşitli katalog ve fotograf çekimlerinde modellik yaptı. Sinem Yağmur (Yaz Yağmuru) ve Zeynep Mansur'un Sen Nasıl İstersen şarkılarının kliplerinde rol aldı. TV Dizileri:* 2005'te atv'de İlk Göz Ağrısı dizisinde Meriç rolünde* 2006 da atv'de İlk Aşkım dizisinde Ufuk rolünde* Halen atv'de Selena dizisinde Ozan rolünde..

Serkanın yaşı şuan 23 ..Cansun yaşı 16 yaş olarak bir dengesizlik olsada Serkan yaşına göre küçük gösterdiği için bi sorun yok :)

Selena Seti Yeni Resim

2 Yorumlar

İki cansuda güzel çıkmış :)
Selin,kıvılcım,dilara,iremsu :D hepsi bi arada
ohh ohh ne güzel :)

Cansu Demirci Ve Gizem Güven Cok Guzel Cikmislar

0 Yorumlar

Cansu demirci ve gizem güvenden güzel bir resim daha..
Bence her ikiside çok güzel çıkmış :)
Selena setinden resimler geldikçe yayınlayacağım..!

Cansu Demircinin Dizi Resimleri Ve Avatarlar

11 Yorumlar
550) {this.width = 550;}">




































keywords:cansu,cansü,demırcı,cansu-demirci,gizem guven,gızem güven,cansı,demrici,cansu demiri,selena selin,leyla,nazlı...
 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer