Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Selena Dizisi Bütün oyuncular Tek Karede | Set



17 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

bana göre gökhan keser resimde çok yakışıklı çıkmış.Ama diğerleride çok çok güzel çıkmış

Adsız dedi ki...

Bana göre resimde gökhan keser çok yakışıklı çıkmış.Ama diğerleride güzel çıkmış

Adsız dedi ki...

Bana göre Gökhan keser çook yakışıklı çıkmış.Ama diğerleride çokgüzel çıkmış

Adsız dedi ki...

ben selena dizisini çok seviyoum. hep izliyordum o diziyi............

Adsız dedi ki...

SELENA YI KEYIFLE SEYREDIYORUM COK GUZEL BIR DIZI

Adsız dedi ki...

bana göre selena burağa çoook yakışıyor

Adsız dedi ki...

GÖKHAN KESER ,SERKAN ŞENAŞP VE ÇOOOOOOK YAKIŞIKLI ÇIKMIŞ .DİERLERİ OLMAMIŞ

Adsız dedi ki...

selena çok güzel burak çok yakısıklı

Adsız dedi ki...

bence odizinin en yakışıklısı gökhan keser

Adsız dedi ki...

bence sinem kobal çok güzel gökhan keserde çok yakışıklı evlenseler çok mutlu olurlar

Adsız dedi ki...

gökhan keser fotoğraflarda çirkin bile görünüyo.Onu gerçek hayatta görseniz güzelliğinden yüzüne bakamassınız...

Adsız dedi ki...

çooooooooooook güzellllll

Adsız dedi ki...

bence selena çok güzel ve burakta çok yakışıklı birbirlerine çok yakışıyorlar

Adsız dedi ki...

ozan cokkkkkkkkkkkkkkkkkk yakısıklı..... offfffffff

Adsız dedi ki...

selena buraha çok benziyo ve selenanın kıyafetlerini bütün arkadaşlarım çok beğeniyo bende tabi selena seni çok seviyorum tabi selenadaki herkezi kıvılcımın hadesin falan kötülüğünü selena ve diğerlerinin iyiliğini ben o dizide oyuncu olmayı o kadar çok istiyorumki hemde çokkkkkkkkkkkkkkkk
selena selena ve diğerleri hayranınızım<><><><<<<<<<<<<>><>><<<>>><

Adsız dedi ki...

ben kübra selenayı keyifle izliyorum gökhan keserin cok büyük hayranıyım

Adsız dedi ki...

ewet selena sen çok guzelsın gercekten sihir yapabiliyomusun

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer