Reklam

Kesintisiz Tv İzle

www.Cansu-Demirci.NeT | Site Hakkında Toplantı



Web Site Adminlerimizden HakaN* Yöneticilerle site hakkındaki gelişim toplantısında.
Toplantımızda siz ziyaretçiler için ve fan-club sitemiz için neler yapılabilir tartışıldı.
Alınan kararlara göre;
1-Sitemize forum alanı eklenerek paylaşım yapmanız sağlanacak.
2-www.cansudemirci.tr.cc olan adresimiz http://www.cansu-demirci.net/ olarak değiştirilecek.

Eğer sizlerinde önerileriniz var ise Admin-İletişim bölümünü kullanarak bizlere mesaj yollayınız..
----------------------

Cansu Fan-Club Yönetimi

12 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

ewet gerçekten Allah için güzel bi kız ama merak ettiğim bişey var saçları boyalımı yoksa kendi saçımı çünkü dizinin ilk günleri saçı açık tondaydı şimdi ise biraz daha koyu.gizemde çok tatlı allah hepsini nazarlardan saklasın.hazalında fiziği süper
byy k.i.b
kızlar

Adsız dedi ki...

bişey söylicem bunlar cehennemlik bu dünyada eğleniyolar ama buranın öbbür dünyasıda var unutmayalım ki!!!

Adsız dedi ki...

selena dizisinden beri onunkızıl saçlarını vekahverengi gözlerini beğeniyorum veonunla arkadaş olmak istiyorum

Adsız dedi ki...

merhaba benim adım seda cansu ve başka kişilerle arkadaş olmak istiyorum msn : kanlar.16@hotmail.com şimdiden memnun oldum...

Adsız dedi ki...

selam selna dizisi cok cuzel ve oyunclar cok iyi

Korku filmi önerileri on 15 Şubat 2010 10:07 dedi ki...

saçlari boyali degil bence kiskanmayin...

Korku filmi önerileri on 15 Şubat 2010 10:07 dedi ki...

saçlari boyali degil bence kiskanmayin...

Adsız dedi ki...

kıskanan yok zaten kızın kendi hali asıl sen kıskanma

Buket dedi ki...

saçları çok güzel ama boya deiL bence ayrıca dizide de rolünü çok güzel oynadı tebrik ederim

Adsız dedi ki...

saçlarının boya olmadığını güşünüyorum ayrıca dizideki rolünüde çok güzel oynadı tebrikler

Adsız dedi ki...

saçlarının boya olmadığını düşünüyorum ayrıca dizideki rolünü de çok güzel oynadı tebrikler

Adsız dedi ki...

saçlarının boya olmadığını düşünüyorum ayrıca dizideki rolünüde çok güzel oynadı tebrikler...

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer