Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Gizem Güven Okul Arkadaşı ile


19 Yorumlar:

h@tun_merc@n on 2 Kasım 2008 17:44 dedi ki...

gizem çok şekersin ama ben de şekerim kardeşim de çok şeker

Adsız dedi ki...

gizem güven seni çok ama cok seviyorum oynadığın dizileride coookkk beğeniyorum..I LOVE YOUUU GİZEM GÜVEN:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

yaaa keşke bende senin gibi güzel olabilsem ya aşkımsın .... ama hep yakınımdakiler sana çok benzediğimi düşünüyorlar... AMA MALESEF BEN ÖYLE DÜŞÜNMÜOM

Adsız dedi ki...

merhaba ben ayhan gölerine bakınca cenneti görüyorum 4seneden beri hiç kız arkadaşım olmadı hep sen varsın aklımde seni bir kere görse dünyalar benim olurdu aşığım sana

Adsız dedi ki...

GİZEM SENİ ÇOOK SEWİYORUM
BANA MSN Nİ VEREBİLİRMİSN
BUNU ÇOK İSTİRİM BEN AYPOT

Adsız dedi ki...

gizem abla seni çok seviyorum dizilerinide bana lütfen MSN ni VER:( YOKSAÜZÜLÜRÜM VERİRSEN :D

Adsız dedi ki...

ya biz gizemle aynı sınıftayz dersleri çok duüşük makyaşsız halini görsün bööööyygg iğrenç yani o derece bu siteyede kendi istedi üye olmamızı yani çok şımarık hep müdüre para vererek sınıf geçio benden demesi çok gıcık bir kız sınıfta hep tek oturuyo hem arkadaşıyok die sınıftaki erkekler var onlar oturmak istiyo oda sadece dizilerde oynadığı için en yüksek notuda 5 kendisine neden tek oturdupğunu sorarsanız şöyle cevap veriyor ben ünlüyüm özel ve tek yerlerde oturmam gerek diolar saçmalığa bakkk... yani çok gıcıkkkkkkkkkkkkk...

asd dedi ki...

hıımm idare eder :p

Adsız dedi ki...

yorumlar için teş.ederim arkadaşlar sizde çok güzelsiniz

Adsız dedi ki...

bence gizem kendini çok beğeniyo..çok havalı onunla aynı sınıftaydık çok havalı ayrıca kendini çok beğeniyodu.. ama iiyiki çıktık aynı sınıftan salak sevgilimi elimden almaya çalışırken kavga ettik ve hoca onu başka bi sınıfa attı yhani ona hiç özenmeyin aslında çok çirkin makyajlı hali böyle güzel ben ondan daha güzel ve şekerim:)emre seni de seviyorum yakışıklımmm(L)

Ben Senden Daha Güzelim =D dedi ki...

Mavi Seker*m Bnm =))
Ama bnde hawalı olduğunu duymstm mkyaj yptığnıda bliyrz zatn... Kaslarınıda alıyosn ! Veee sna dlgalı saçç çok yakısıooo düzden bile çok ! İns. arkadasımzn söledği gbi bri diilsndr tbi oda doğru söylüyosa =) havalı güsellik.

Adsız dedi ki...

Cnm bnm bende seni çok seviyorumm gizem ayrıca senide unutmadımm ama hala tatlısın shen:S

Adsız dedi ki...

cok guzelsin gizemcim

Adsız dedi ki...

KATILIYORUM..!!

Adsız dedi ki...

BURDA ÇOK GÜZEL Bİ YORUM YAPMIŞTIM AMA YAYINLAMADINIZ NEDENİ GİZEMİN GERÇEK YÜZÜNÜ ORTAYA KOYMAMAKMIYDI...!!!????

Adsız dedi ki...

BURDA ÇOK GÜZEL Bİ YORUM YAPMIŞTIM AMA YAYINLAMADINIZ NEDENİ GİZEMİN GERÇEK YÜZÜNÜ ORTAYA KOYMAMAKMIYDI...!!!????

muratcan on 19 Temmuz 2009 18:25 dedi ki...

sinemcim seninle tanısıp arkadas olmak istiyorum kabul edersen cok sevinirim başarılar msnmi istersen ekleyebilirsin muratcan_113@hotmail.com

Adsız dedi ki...

gizem seni çok seviyorum. seninle tanışmayı çok istiyorum. istersentanışabiliriz.....

Adsız dedi ki...

gizem'jmm seni face ten bulmak istiorm yhada msn de alabilirim ama sana ulaşmak istiorm gizeeem ayrıca senin için bisürü laf etmişler ben inanmıyorum çünkü go girl de filan bisürü röportajların olmuştu eskiden hep okumuştm we ben inanmıyorum bence sen çok alçak gönüllüsnn.bide sihirli annemde hani çilek rolündeki kız vardı oun adı ne ona nasıl ulaşabilirimm???seni çokkk seviyorum gizeeemmmm

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer