Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Hazal Şenel & Kıvılcım Resimleri | Güzel Bir Resim



21 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

slm canım nbr?seni hep izlerim cok tatıl kızsın ya seni cok seven elifcan.öpt sen .k.i.b.by

Adsız dedi ki...

kıvıcım çok cadisin filimde tabi ikide ama geçekde öyle degirsindir umayim ama selena nazlı selin leyla çok çok güzel oynuyorlar fiknata çok komik filimlerden en çok sizi sewiyorum sonrada arka sokoklar 1.sizisiniz 4 nüzü sewen ahmet soyadimi yazmıyım ahmet daha küçüyüm 11 yaşındayim

Adsız dedi ki...

bu kıza bayılıyorum cok tatlısın hazal seninle cok isterdim:)

Adsız dedi ki...

ya hayranınım ben senin okadarmı tatlı olur okadarmı şeker olur bi insan o saçlarına bayılıyorum özellikle çok şekersin herşeyinle hagacayak

Adsız dedi ki...

sizin dizinize bayılıyorum ama hazal şenel rolünde çok iyi ama kötü birisi rolünü yapıyor ama güzel oynuyor diziyi her zaman izliyorum ama şimdi sezon finalinde keşke girmeseydi diyorum ama onlarında bizim gibi tatil yapması gerek sizi çokkkkkkkkkk seviyorum macide

Adsız dedi ki...

bnmde aynı hazal gibi saçlarım var valla ben irem bu arada ama avril hastasıyım avril ve tokio hotel

Adsız dedi ki...

bence kıvılcım çok güzel çok beğeniyorum selenayı her hafta içi izliyorum.hiç kaçırmadım.çok güzel bir dizi aslında size hayatta başarılar diliyorum hepinize selamlar.

Adsız dedi ki...

hazal şenel bence çok ii bir oyuncu filmde en çok ona we hades e bayılıorum:dwe başarılarını9n dewamını diliorum

Adsız dedi ki...

seniiiiii çooooook seviyorum kıvırrrcıııık

Adsız dedi ki...

ben emre 16 yaşındayım diziyi çok seviyorum ama ben diziden çok leyla ile selini izliyorum ve ikisinin de hayranıyım msn adresimi veriyorum umarım kendilerine ulaşır emre_93_37@hotmail.com sizleri çok çok hemde çoooookkkkk seviyorum leyla ve selin

Adsız dedi ki...

hazal sana bakılıyorum saçların çok güzel msn adresin varsa eklermisin ama hazalda n abaşka hiçkimse eklemesin babam polis babama söylerim diloshm@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hazal kaya niye leyla nazlı seline kötü davranıyosunuz

Adsız dedi ki...

çok iyi rol yapıyorsun

Adsız dedi ki...

ben diyarbakırdan agit seni çok tebrik ediyorum çok güzel oyunculuk yapıyorsun gelecekte önemli bi yere geleceğin belli süper bi güzelliğin war böyle devam edersin inşallah

Adsız dedi ki...

BEN DE DİZİDE K1V1LC1M KARAKTRİNE BAYILIYOM KÖTÜLERİ SEWMEM İLK SEVDİGİM KÖTÜ OLMAYI BAŞARDIN
vefas1z54 :D

Adsız dedi ki...

kıvılcım çok GüzELsin.SEni çok beğenüyorum... şiir seni sevmeye vakit yok seni çekemem iyi hoş ama çekecek kadar vaktim yok... nasııı şirim ama kıvılcım çok güzelsin...

Adsız dedi ki...

kivilçim çoooookkkguzel ve çokk
sexsi bi kz

Adsız dedi ki...

ben selena fln izlemiyorum ama hazalın hastasıyım.Bence yanlış karakter çok tatlı bir kız.Hazalla görüşmek istiyorum ben 90 doğmluyum yardım edin

ezgi on 26 Haziran 2009 16:44 dedi ki...

hazal hiç güzel deil ama yine de tatlı kız bir de oyunculuğu süper yapıo.

Adsız dedi ki...

hazal hiç güzel deil ama oyunculuğu süper yapıo.

Adsız dedi ki...

hazal dizide seni ve gizemi çok beğeniyorum..hazal sen çok tatlı ve şkersin seni çok seviyorum ...inşallh seni hep tv de görürüz..

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer