Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Cansu Demirci Ve Gokhan Keserden Guzel Bir Foto



13 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

coooooooooık tatrlısın

Adsız dedi ki...

çok güzel çıkmışlar onları çok seviyorum

Adsız dedi ki...

çoooooooooooooooook güzel çıkmışlar süperler

Adsız dedi ki...

yha cansu cok guzelsın benı tanıdın mı.?? gercı sen tanıamazsın leyla tanır bende ÖZEL KOZA KOLEJİNDE okuorum leylayla arkadasızzzzzzzz

Adsız dedi ki...

slm cansu demirci sen çok güzel sin ya msn adresin var mı senin cansucum c.ronaldo_ben_14@hotmail.com alırsan memnun olurum canm benimlen çıkar mısın

Adsız dedi ki...

burak seni çok seviyom

Adsız dedi ki...

arkadaslar elimde sinem kobal ve cansunun msn var sinemden emin değilim ama cansu gercek cam açtı cunku size vermeyi gercekten istıuorum ama bu sefer hepiniz eklerseniz msn değiştirir bende gorusemem bundan korkuyorum o yuzden cansuyu vermıorum ama alın sinem kopal sizin olsun sinem_kobal_34@hotmail.com

Adsız dedi ki...

SLM BEN CANSU SİNEM KOBALI ÇOK SEVİYORUM KEŞKE BENDE SENİN GİBİ OYUNCU OLABİSEYDİM AMA BENDE OYUNCU OLCAM

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel bi kız allah sahibine bagışlasın ne diyelim :)

Adsız dedi ki...

cok tatlisin cansu bir prensesler kadar guzel sin vede cok akili sin ama seninle tanismak isterim benim adim deniz

eda dedi ki...

cok güselsin cansu selanayı hiç kacırmıyorum inan ki

Fidan on 27 Temmuz 2009 15:43 dedi ki...

Merhabalar ben Azerbaycandan Fidan.Casucum seni cookk seviyorum suupppppeeerrrrrrsssssssiiiin!!!Guzelsin.Selena dizisi de cook guzel dizide rol alan digerlerini de cook seviyorum hepsi super insallah bir gun tanisiriz.

Adsız dedi ki...

Suna bak nasil da sarilmis gokhan'a Alah seni ne yapmasin......

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer