Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Selinden (Cansu Demirci) Yine Cok Guzel Resimler










8 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

cansu gercekten harıkasın senı cok sevıyorum ayrıca çok mütevazı ve çok güzelsın

Adsız dedi ki...

cansu seni kimseye kaptırmam sendur seni kaçırmasam bende şwerefsiz olayım polat_plt_65@hotmail.com

Adsız dedi ki...

mrb ben şenel ben selenayı çok seviyorum ben şifreyi çözdüm şimdi neyi diye soracaksınız söylüyüm selena se selin le leyla na nazlınasılım hemen çözdüm ama selena nın niye yeni bölümleri yok lütfen olsun

Adsız dedi ki...

cansu seni seviyorum

Adsız dedi ki...

cansu seni çok seviyorum benimle çıkarmısın? lütfen cevap yaz.
ÇOK GÜZELSİN ÇOK (MELEĞİMBENİM) BEN BOLU'LUYUM

Adsız dedi ki...

cansu çok güzelsin BAŞARILARININ DEVAMINI DİLEREİM ban mardinden

Adsız dedi ki...

cansu seni çok seviyorum çok güzelsin burak-burak_61@hotmail.com lüften ekle

Adsız dedi ki...

güzel ve çok tatlısın herşey gönlünce olsun

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer