Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Bir Hayraninin Gozuyle Cansu demirci


Bilgiler rakamsal değil ama güvenilir ve doğru.Cansu Demirci'yi bu yaz İstanbul'da gördüm, konuşmadım ama başkalarıyla konuşurken yanındaydım. Öncelikle çoook zayıf, televizyonda görülenlere göre Cansu o kadar zayıfsa Gizem Güven nasıldır bilmiyorum. Ama boyu 1.60-1.65 değil sanki daha kısa bu her halinden belli. Konuştuğumuzda saçları fönsüzdü.Kendi saçları biraz dalgalı ve bence öyle daha güzel görünüyordu. Bir de metal dinliyormuş onu öğrendim.Ama metal türlerini pek bilmiyormuş hatta arkadaşımla bu konu üzerine de konuştular. Rol yapmayıp da doğal olduğu zaman daha güzel.Ben kız olduğum halde bunu fark ettim.Özellikle de gülüşü

0 Yorumlar:

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer