Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Selena Selin Resimleri



7 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

bence gizem güven daha güzellllll kimse karşı çakmasın çıkamazda

Adsız dedi ki...

çok güzelsin ama kilolusun.hem ozan çok yakışikli ona hayranim

Adsız dedi ki...

ben karsı cıkıorum sen daha guzelsın cansucum bende senınle aynı yastayım senı cok begenıorum dızıyı ızlememdekı en buyuk neden de sensın senınle tanısmayı cok ıstıorum

Adsız dedi ki...

cansu sana ve nazlıya hayranım gizem güven de harika ama engüzel sensin bye

Adsız dedi ki...

cansu sen herkseden dahaguzel sin seni kalpten seviyorum

talip dedi ki...

cansu merhaba ben mersinden talip seni severek ve beğenerek izliyorum seninle aynı yaştayım seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

cansu sen daha güzelsin seni seviyorum

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer