Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Cansu Demirci Resimleri | Photoshop [2]






22 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

slm selin bende fime girem nasıl bende iylik yaparım selena yorulmuştur nedersin bende orda dilnenci olum nasıl :D:D:D:D :D:D:D

Adsız dedi ki...

slm ben feray selena dizisini çok seviyorum hepinize başarılar dilerim cansu abla senin de büyük hayranın rolünü çok güzel yapıyosun hayatında başarılar inşallah bende senin kadar güzel ve başarılı olurum sevgilerimle

samet on 22 Nisan 2008 22:18 dedi ki...

gercekten çook güzelsin cansu . ben sana su perisi diyorum :D keske seni tanıma sansım olsaydı:S izmir ede gelirmisin
25 nisan dogum günün kutlu olsun nice yıllara:D:D:D:D:D kendine cici bak su perisi

Adsız dedi ki...

cansu çok güzelsin heşke seni tanımış olsaydım zaten seni görünce içim bi hoş oluyor seni seviyorum kendine iyi bak

Adsız dedi ki...

boşuna uğraşmayın ben cansu demirci ile konuştum ama msnsini vermem bende saklı seni seviyorum cansu

Adsız dedi ki...

slm selin ben rıdvan zonguldaktan gerçekten senin resimlerine hastayım çok güsel çıkmışın gerçektete güselsin zaten :D:D:D:

Adsız dedi ki...

İLK RESİM ÇOK GÜZEL OLMUŞ. HEMEN MASAÜSTÜ YAPTIM. O KADAR GÜZEL Kİ İKİSİ KELİMELER YETMEZ. TANRIM GİZEM VE CANSU. SİZİ SEVİYORUM. İKİNİZEDE TAPIYORUM

Adsız dedi ki...

cansu sen çok güzel bir kızsın selena dizisine bile çok yakışıyosun sana hayranım hergün netten senin resimlerine bakıyorum resimlerde bile harikasın ve çok enteresansın seni çok çok çok seviyorum

Adsız dedi ki...

merhaba cansu naslsn ben kuzey iraktan selena dizisini izlyorum seni cik beyendim cik guzelsin bana email adresini verirmsin verirsen cik sevinirim bbyy

Adsız dedi ki...

slm cansu bende senin hayranınım sana ve gizeme başarılar diliyorum sizi çok seviyorum keşke size ulaşabilseydim ama nerde bende o şansss...:)

Adsız dedi ki...

ah cansu beni öldürüyorsun sırf selana dizisini seni görmek için izliyorum I LOVE YOU CANSU

Adsız dedi ki...

SELAM CANSU ÇOK GÜZELSİN BENİ ÖLDÜRÜYORSUN GÜZELLİGİNDEN O KADAR GÜZLSİN Kİ KELİMELER YETMEZ I LOVE YOU CANSU UMMMMMMMMMMMMAAAAAHHHHH

Adsız dedi ki...

slm bende cansuyum ben photoshop programının ismini öğrenmek istiyorum

yusuf on 22 Kasım 2008 02:19 dedi ki...

cansu ben yusuf seninle chat arkadasi olmak istiyorum eger kabul edersen benim hayalimi gerceklestirmis olursun

Adsız dedi ki...

cansu ben yusuf seninle chat arkadasi olmak istiyorum eger kabul edersen hayalimi gerceklestirmis olursun

Adsız dedi ki...

salem selin çok güzel oynuyorsun selin nazlı ve aslı çok güzel oynuyorsunuz aslı hasta mı oldu için selena ona ve hadese her gün kötü daranıyor diylmi aslı onun dediklerini yapıyor artık her zaman selena yı izliyecem selena iyi davranıyor

Adsız dedi ki...

O PHOTOSHOP'LARI YAPAN NASIL YAPMIS YHA BENCE CANSU'YA YAKISAN BISEY DEGİL.............:S

gülşen dedi ki...

doğrusunu söylemek gerekirse herkes içinden geleni söylemiyo sen pekde güzel değilsin bikere biraz kilo ver popon çok büyük

gülşen dedi ki...

şaka yaptım kız sen ççok güzelsin seni çok beğenıyom hele bırde gece kıyafetlerı giyince bir başka oluyon kıssss:D:D

Adsız dedi ki...

ben sana hayranım o kadar güzelsin

hasret demirhan dedi ki...

slm cansu harika bir kızsın seni çok begenerek izliyorum öpücüklerimi yolluyorum sana

Adsız dedi ki...

seni seviyorum
harikalar
Yaratan CANSU

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer