Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Gizem Guven Resimleri | Dizi&LCW















14 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

güsellsınde gercı her ınsan guselldırde havalımıısn gercekten sen?

Adsız dedi ki...

ya ben seni çok seviyorum gizem güven ve çokta güzel bir kızsın rollerini çok iyi oynuyorsun

Adsız dedi ki...

çok ii oynnuosn ama cansuya her bişey yaptığında bakmasan daha ii olur sadece sen warmşsn gibi oyna lütfen

Adsız dedi ki...

gizem seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ya güsel kızsın hem de çok ama çocukken daha güzeldin bi de birazcık yapmacık gibisin sanki cansu ne yaparsa onu yapmak zorundaymışsın gibi hareketlerinde biraz daha rahat olursan çok iyi olur küçüklüğün çok tatlı bence makyajı biraz azaltabilirsin

Adsız dedi ki...

ya güsel kızsın hem de çok ama çocukken daha güzeldin bi de birazcık yapmacık gibisin sanki cansu ne yaparsa onu yapmak zorundaymışsın gibi hareketlerinde biraz daha rahat olursan çok iyi olur küçüklüğün çok tatlı bence makyajı biraz azaltabilirsin

Adsız dedi ki...

YA COK GUZEL KIZSIN YA

Adsız dedi ki...

BN ADIM GİZEM NE KADAR AYNIYIZ SENİ SEVİYORUM AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM LEEYLLLOŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ NBR AŞKIM SELİN İRENÇ BN SENİ SEVİYOM CCCCCCCCCCCCCCCCCCCNNNNNNMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ASLI ÇOK AÇIMASIZ

Adsız dedi ki...

ya ben senin cok büyük hayranınım cok güzelsin
ayrıca rollerinde de cok cok basarılısın...seni cok ama cok seviyorummmmm:):):)

Adsız dedi ki...

ya gizem güzel kızsın iyisin hoşsunda her bi cümle söylediğinde cansuya bakıyosun cansu senın patronunmu bnce rollerını rahat yapamıyorsun gibime geliyor makyajın fln güzelde yapmacık yapma lütfen rollerını zevkimi kaçıyırıyosun böyle yapıcaksan diziden cık

Adsız dedi ki...

bak adsız cansuya böyle deme gerçekten çok iyi bir kız ben onu çok seviyorum hemde çok süper bir filmin var ama gerçekten burası senin siten mi? gerçekten seninse bana not bırak senin hayranınım benim blogumdada resimlerin var seni gerçekten çok seviyorum hemde çok lütfen bana msn ni ver seni çooooookkkkkkkk seviyorum odamın heryerlerinde posterin var hastanım ben senin hatta üstlerime senin resmini bastırdım seni çok seviyorum.... Müg..adımı veremem by unutma seni seviyorum

melisa dedi ki...

sen çok güzelsin ve harikasın tek kelimeyle süper senin kadar güzel tatlı bi kız görmedim cansusan daha güzelsin ama olsun fark etmez cansunun sadece saçını beyenmiyorum kızıl saclarını beyenmiyorum

Adsız dedi ki...

gizem sen çok güzel bir vkızsın yhaaaa.gözlerin özelilkle çok güzel.sen güldüğünde gözlerinin içide gülüyo.o zaman çok güzel oluyosun.seni çok seviyorum.

I LOVE YOU

Adsız dedi ki...

ben hatice seni çok seviyorum hahay bazen çok gıcık oluyosun ama yicede güzelsin

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer