Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Cansu Demirci Resimler | Set Arkası Resimler












9 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

gizem güven sana aşıgım ama bu cansunun sitesi olsun seni seviyorum ölenedek te sevicem

Adsız dedi ki...

cansu demirci ben sana asıgım ya gercekten senle bi kez konusmak için ömrümün sonuna kadar beklemye razıyım sana bi şekilde ulascam yoksa seni her gördüğümde içimden bişiyler gidiyo lütfen anla beni lütfen benim msn asresim gece_gezenn_ist34@hotmail.com lütfen bir kez de olsa senle konusma fırsatı ver bana

Adsız dedi ki...

ya siteniz harika setarkası resimler çok güzel hiç biryerde bulamadım cansu demirci çok başarılı bende sizlerle yaşıtım ve ismim zeynep cansucum seni çok seviyoruz ve beğenerek izliyoruz kendine çok iyi bak

Adsız dedi ki...

selena dizisindeki -erdeçok yakışıklı ve tatlısın .=)

Adsız dedi ki...

MERHABA CANSU ABLA VE GİZEM ABLA BENDEN BÜYÜKSÜNÜZ BİLİYORUM AMA NEOLUR BANA MSN ADRESİNİZİ VERİN NE OLUR AMA VERİRSENİZZ NE OLUR CAMI AÇARSANIZ VERİN SİZİ ÇOOOOOOOOOK AMA ÇOK SEVİYORUM BENİ EKLEYİN HAA BU ARADA DİLARANIN YANİ NAZLININ MSNNESİ VARSA ONUDA VERİRSENİZ SEVİNİRİM MSNEM yosh_mor@hotmail.com sizi öpüyorumm (l)

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaaaaa mütişsiniz cansu seni tanımak çok istiyorum senin güzelliiğine bayılıyorum senin gibi güzel olmak isterim cansu senide çook seviyorum seni sihirli annem den beri biliyoruz ikinizide öpüyorum

Adsız dedi ki...

şımarıkları sevmem bilmiş ol

Adsız dedi ki...

Bir gün gelip soracaksın, tanrınımı seviyosun benimi diye ve ben tanrımı diyeceğim, sen de küsüp gideceksin ve bilmeyeceksin ki, tanrım sensin Cansu..!

Adsız dedi ki...

GÜNAHKARLARRRR

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer