Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Cansu Demirci Annesiyle Beraberken





14 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

cansu abl seni çok sevip keşke o dizide bende olsam diyorum ama annem izin vermiyor

Adsız dedi ki...

ben senin msneni almak için uğraşıyorum ve seni naz leyla ve selenayı çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ben nazlı ile aynı yaştayım ve seni selenayı ve leylayı çok ama çokkkkkkkkkkkkkkk seviyorum ve keşke sizde bizim taksim meydanında oturduğumuz gibi sizde orda otursaydınz

Adsız dedi ki...

ya cansu demirci çok güzelsin

İbrahim on 26 Mayıs 2009 14:39 dedi ki...

slm ben İbrahim Cansu senin büyük bi hayranınım seninle tanışmayı çok isterim msn adresimden bana lütfen ulaş

Adsız dedi ki...

ya cansu çok güzel onun benim sevgilim olmasını isterdim valla allah sahibine bagişlasın

Adsız dedi ki...

cansu abla seni çooooook seviyorum.lütfen bu sitende msn adresini yayınla.lütfennnnnnnn.seni çok seven bu hayranlarını yüz üstü bırakma lütfen...

ßüsümmm .!* dedi ki...

Leylammm btnm <3 =)) [qizem qüven]
Selin [cansu demirci] seni fazla sevmiyorum güzelsin ama bazen ! Nazlı^m sende çok tatlısın askım yaa * :] qizZzem qüven ? Sinem KOBAL sende çok tatlısın =) Gökhan Keser sprsinnn ! HEPİNİZİ ÇOOOK SEVİYORUM! => ELİMDE DEĞİL =D en fazla tabiki qizem'm (: başarılar.

'Gökhan/Gizem' dedi ki...

qökhan keser asksın sen ! qizem qüven asksın sen ! asklarımmm*mavislerim*sprsinizZzZz ^ szii sevioreee <<33<<<33<<3<3

Adsız dedi ki...

slm cansu abla ben seni çooooq sewimom yemni ederim istambulda kalıyom sana bi türlü ulaşamadım gitti :S:S ne olr beni ekle cansu senin çooook büyük hayranınım: by_candan@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eee o guzeller guzel' cansuyu kim sevmez yaaa hele bide serkanin sevgilisiyse tmm dir cnm serkanla galiba gercek hayatta arkadsla ama keske ciddi bir sekildede sevgili olsaydiniz serkanin cok buyuk oldu[u yaziyor yaa do[rumu acba yaaaa neyse yaa cansucum bn 15 yasindayimadim basak sen 17 veya 18 sin galiba cunku en sevdi[im oyuncularin hmn hayatlarina bakarim bunu okursan sevinirim bn gaziantepteyim seni cok ama cok seviyorum kivilcima hazala soyle serkan senin onun deyil saka yptm yaa gercek hayatta oda coook iyi bir kiz biliyorum serkana sinem ablaci[ima senin gibi guzel olan gizeme vs.. slmlar umarim bnlari okur onlara anlatir ve slmlari s,ylersin hadi cnm barbie cussss..

Adsız dedi ki...

cansu abla nasılsın

Adsız dedi ki...

cansu demirci beni çok ama çok yakınd tanyacaksın

Adsız dedi ki...

dün gece rüyamda büyük bir dağın zirvesinde ışık gördüm. yanımda birkaç çocuk vardı. sordum onlara bu ışık nedir.. dediler Tanrı orada. merak ettim tırmandım dağın zirvesine çıktım. sayısız melek kanatlarıyla yerlere kapanmışlardı ışığa doğru sanki namaz kılıyolardı. artık bakamaz olmuştum ışığa tanrım orda mısın diye seslendim. ışığın içinden biri yaklaştı.. ve gördüm ki ışıkların içinden gelen Cansudan başkası değildi. Tanrım sen misin diye sordum Cansuya.. Gülümsedi evet anlamında başını salladı. Hala rüyamın etkisindeyim.

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer